2013-03-12 | Talent - dany czy zadany?

Mówi się, że facebook zdradzi wszystko. I coś w tym rzeczywiście być musi. Gazeta.pl Poznań dzieli się na swojej stronie naszym zaproszeniem, co wzbudza spore zainteresowanie. Fotografia uzupełniona jest dwuznacznym komentarzem: "Taką nietypową przesyłkę dostała dziś nasza dziennikarka. Potrafilibyście jej użyć? ;)".


źródło: www.facebook.com/poznangazeta

Do redakcji poznańskich mediów trafiły dość nietypowe zaproszenia na piątkowy wykład on-line - dyskietka z kodem QR. Na dyskietce zapisana jest informacja prasowa o wykładach. Kod QR odsyła do zakładki o wykładach na portalu. Dodatkowo dodana jest również informacja:

"Co wynika ze spotkania tradycji i nowoczesności?
Jak mówić do tysiąca osób, od których dzielą nas setki kilometrów?
Jak uczą się cyfrowi tubylcy? 15.03. 2013 r.".

Talent - dany czy zadany?

Już w najbliższy piątek odbędzie się kolejny wykład on-line w ramach projektu eSzkoła - Moja Wielkopolska. Wykład będzie wyjątkowy, dlaczego? 

Po raz pierwszy wykład będzie swego rodzaju pojedynkiem dwóch osób. Przed naszymi kamerami zmierzą się eksperci w swoich dziedzinach: pedagog (jednocześnie nauczyciel biologii) i filozof (jednocześnie biolog).

Panowie będą toczyć spór o to co tak naprawdę decyduje o tym, że ktoś ma talent. Czy to geny, czy własna ciężka praca, czy może środowisko w jakim się znajduje?

Dowiecie się czy na te pytania można odpowiedzieć zaglądając komuś głęboko w oczy :) albo czy ilość/wielkość talentu można zmierzyć np. za pomocą nowoczesnych urządzeń. Zapowiada się naprawdę ciekawie! To będzie wyprawa w głąb ludzkiego umysłu i ciała! 

Temat "Talent - dany czy zadany" przybliżą nam

prof. UAM dr hab. Stanisław Dylak
(UAM, Wydział Studiów Edukacyjnych)

oraz

dr Maciej Błaszak
(UAM, Wydział Nauk Społecznych)
.

Wykład odbędzie się już 15 marca 2013 r. na Międzynarodowych Targach Poznańskich, podczas Targów Edukacyjnych. Serdecznie zapraszamy na Targi lub do jednej z naszych sal wykładowych w całej Wielkopolsce! :)

Projekt realizowany jest przez: